Latest Movie :

Moonu 3 Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Film İzle



Türkçe Altyazılı HD İzle 720p




Türkçe Altyazılı 720p HD İzle Ok.Ru




Alternatif Türkçe Altyazılı İzle






Filmin Konusu : "Ellerimi tutman öyle tanrısal ki." Nereden başlasam bu filmi anlatmaya acaba? Öncelikle mükemmel afişinden bahsetmek istiyorum. Afişini gördüğüm an da "Filmi izlemeliyim!" dedim.(Yukarıda ki afişten bahsediyorum.)Ve hayatımın filmini izleme kararını almıştım çoktan :") Yorumun ondan sonrasından anlayacağınız üzere filmi öveceğim,öveceğim,öveceğim.Ben her duygusal filmde muhakkak gözyaşı dökerim ama bu film farklı.Bir filmi dört kere izlenir,dördünde de ağlanır mı,arkadaş.Bir insan bir film yüzünden hıçkırarak nasıl ağlar?İnanın abartmıyorum yere çöküp ağladım :dd Bugün tam 87.Bollywood filmimi izledim.Bu kadar ağladığım,evet bu Moonu'dan daha iyiydi dediğim film yok.3 Idiots,My Name Is Khan sosyal mesaj açısından daha önemli filmler olmasına rağmen dilim Moonu'dan iyi demeye varmıyor nedense.Şimdi bazı arkadaşlar izleyip abartıldığı gibi değilmiş diyor.Yapmayın,etmeyin,çarpılırsınız :(( Filmi illa eleştirecek olursam,ucuz bütçeli bir film.Haliyle çekimleri o kadar iyi değil,şimdi spoiler vermeyeceğim ama bilgisayar efektleri kötü diyeyim kısaca.Olsun o kadar da,ben ne filmler izledim servet denilecek kadar para dökülmüş ortaya,o kadar reklamı yapılmış,tam bir saçmalık olmaktan kurtulamamış.Neyse ben yine saçmaladım,gidin izleyin.Ya da izlemeyin siz,film bana özel kalsın.Bir de dip not olarak belirteyim,Dhanush benim arkadaşlar.Yan gözle dahi bakmamanız önemle rica olunur! En dip not,Nee Paartha Vizhigal klibinde beni hatırlayın :")
Aynı filme tekrar yorum yapıyorum çünkü tekrar izledim. Filmin konusu tamam o kadar da mükemmel değil ama arkadaşlarımla yapmış olduğum münakaşalara katılmayarak Dhanush'un filmi tamamen mükemmelleştirdiğini söyleyebilirim. Bu filmde Shah Rukh Khan oynasaydı evet daha çok izlenirdi, daha yüksek bir başarı elde ederdi. Çünkü iki oyuncunun, yönetmenin, yapımcının ayırdığı bütce aynı olmaz. Shah Rukh Hint sinemasının en başarılı oyuncularından birisi bu yüzden elbet daha büyük bir bütce ayırılırdı ve daha iyi işlenirdi. Ama Dhanush kadar iyi oynayamazdı. Dhanush tam olarak bu filmin adamı. Film benim favori filmlerimden birisi ve ciddi anlamda çok beğendim. Daha iyi bir final olamazdı. Farklı şekilde bitirselerdi izlenmezdi ama bu haliyle kesinlikle filmden anlayan (!) birinin izlemesi gereken bir film.

Keyifli seyirler diler filmidi.blogspot.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Dram, Gizem, Romantik
Filmin Yapımı : 2012 - Hindistan
Filmin Süresi : 2 Saat 27 Dakika
Filmin Senaristi : Aishwarya Dhanush
Filmin Yönetmeni : Aishwarya Dhanush
Filmin IMDB Puanı : 7.2
Filmin Vizyon Tarihi : 30 Mart 2012
Filmin Başrol Oyuncuları : Dhanush, Shruti K. Haasan, Prabhu, Bhanupriya, RohiniDhanush, Shruti K. Haasan, Prabhu, Bhanupriya, Rohini
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Moonu, 3
Share this article :

Yorum Gönder