Latest Movie :

Suicide Room - İntihar Odası Türkçe Dublaj Altyazılı Film İzle



Türkçe Altyazılı 720p HD İzle

Part 1




Part 2




Filmin Konusu : Uzun bir süre sonra bir film izleyeyim bari diye aylak aylak dolanırken bu filmi buldum ve hemen izlemeye koyuldum. Tabii önce internette oldukça bol resim ve blog yazıları görünce merak sayım hat safaya ulaşmıştı. Her neyse, öylesine bir film, hani boş vaktinde öyle boş geçirmeyeyim bari film izleyeyim dediğin saatlerde filmi izlemeye koyuldum. Size gerçekten samimi söylemem gerekirse, gerçekten çok çok iyi bir psikolojik filmdi. Filmi bitirdikten sonra, hani 1 gün geçer aradan ve "Yaa dün ben hangi filmi izledim?" diye sorarsın ya kendi kendine, bu filmde bunu yaşamadım, gerçekten 2-3 gün insan ara ara düşünüyor ve yaaa işte diyip bir ahh geçiriyorsun içinden. Filme baştan başlamak gerekirse başlarken "tipik bir ergen işte yeaa" demeden geçemedim maalesef. Siz bence demeyin sonra bu sözünüze pişman oluyorsunuz demedi değil hani. Tipik bir ergenden ziyade insanların çevre ve kendi tercihleri arasındaki çelişkileri gösteriyor izleyiciye. Yer yer bize tattırdıkları o müthiş soundtrackları da gözden kaçmıyor değil. Herkes gibi bende şöyle bir yorumlara baktım, herkesin dediği şey "konunun çok uzatılması". Aynen, buna katılıyorum, içinde bir atraksiyon yok, kesinlikle bir hız bir heyecan falan arıyorsanız hemen kaçın buralardan. Film bence kesinlikle bir karakter, bir genç analizi yapıyor. Öyle bir yapıyor ki gerçekten filme çok bağlanıp film bittikten sonra ara ara "Dominik dominik" diye geziniyorsun etrafta :D Şaka maka bir yana, film gayet güzeldi hatta beni gerçekten baya baya etkileyen bir film oldu. Bir şey de çok dikkatimi çekti ki yönetmenin "sanal ortama" bakışı. Olumsuz diye düşünüyorsunuz ama bence olumlu bakmış bu sanal aleme. Spoiler vermek için şuan ne kadar can atsam da vermiycem emin olabilirsiniz :D Ve ilk defa bir Polonya filmi izledim, önceden bir önyargıyla başladım ki gerçekten bir yanlıştı bu. Oyunculara gelirsem ki Jakub tek kelimeyle mü-kem-mel. Zaten bir yanınız filmi merak ettiğinizden bir yanınızda Jakub'un oyunculuğundan filmi izliyorsunuz, aslında hayır hayır film gerçekten hem konusuyla hem oyuncularıyla hem de soundtracklarıyla göz doldurucu.
"BİZE KATIL." herkesten farklı olan ve depresyonun eşiğine gelmiş Dominik'in hikayesi. sürekli dışlanan ve ailesinden hiçbir ilgi görmeyen bir çocuğun kendini internet oyununa adamasını konu alıyor Suicide Room. ve noluyorsa ondan sonra oluyor.. tumblr'da ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde sürekli giflerini ve repliklerini gördüğüm bir filmdi. gençler arasında bu kadar popüler olmasının nedeni sanırım günümüz gençlerinin yaşamını ele aldığı için. filmi izleyenler gerçekten kendinden çok şey bulacaklar tıpkı benim gibi. açıkçası Polonya yapımı bir film ilk kez izledim ve benim için de güzel bir deneyim oldu bu. Suicide Room gerçekten özgün bir film. izledikten sonra hiçbir filme benzeteceğinizi düşünmüyorum. aralardaki animasyonlu sahneler ve hareketli kamera açıları çok farklı. bu arada filmin animasyonlarına bayıldığımı söylemeliyim. bunun dışında filme çok bağlanmama rağmen üzerinden geçilen birçok konu vardı. mesela Dominik'in annesi ve babasının aralarındaki ilişkide sürtünmeler yaşanıyor ve bu da açıkça gösteriliyor ama bunu anlamak cidden çok güç. sonunda onların ilişkilerinin gidişatı hakkında bir ipucu verilse de bence yarım kalmış. bu kadar üzerinden geçilmemeliydi. bunun dışında Jakub gerçekten harika bir oyuncu. kendini yerden yere attığı sahnelere dikkat etmenizi öneriyorum. uzun zaman sonra izlediğim en sağlam psikolojik filmlerdendi. hatta en iyisiydi.

Keyifli seyirler diler filmidi.blogspot.com


Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Dram, Romantik, Psikolojik, Gençlik
Filmin Yapımı : 2011 - Polonya
Filmin Süresi : 1 Saat 50 Dakika
Filmin Senaristi : Jan Komasa
Filmin Yönetmeni : Jan Komasa
Filmin IMDB Puanı : 6.9
Filmin Vizyon Tarihi : 04 Mart 2011 Polonya
Filmin Başrol Oyuncuları : Jakub Gierszal, Agata Kulesza, Kinga Preis, Roma Gasiorowska, Aleksandra Hamkalo
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : İntihar Odası, Sala samobójców,
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Adsız
12 Mart 2016 05:24

boyle bir psikolojiye sahip olmayi nasil basarabiliyorlar anlamis degilim acikcasi

Yorum Gönder